Antenna Entertainment

– televíziós portfólió social media menedzsment

2021 és 2024 között az Antenna Entertainment televíziós csatornáinak teljes portfólióját (VIASAT3, VIASAT6, AXN, VIASAT FILM, VIASAT2) kezeltük. Feladatunk közé tartozott a napi tartalomgyártás, a kommentek és üzenetek kezelése, valamint a saját gyártású műsorok social media kampányainak kidolgozása és lebonyolítása.
Kiemelt projektünk volt az Adom a napom, ahol nemcsak a közösségi média stratégiát készítettük el, hanem helyszíni vizuális tartalomgyártást is végeztünk. Ez magában foglalta a fotózást, rövid formátumú videók készítését és az élő közvetítéseket.

Mozinet – Feleségem története

– film premier kampány

Az Enyedi Ildikó rendezte, Cannes-ban bemutatott Feleségem története című film közösségi média menedzsmentje a mi feladatunk volt. A kampány a cannes-i világpremiertől a magyar bemutató utáni időszakig tartott, és magában foglalta a premier kommunikációt, kulisszák mögötti tartalmakat, interaktív közösségi média eseményeket és valós idejű Instagram-sztorikat.
Az élő, közönségi kérdezz-felelek események és az exkluzív tartalmak révén sikerült széleskörű figyelmet generálnunk mind itthon, mind nemzetközi szinten.

Adom a napom

– közösségi média stratégia és kampánykezelés

A VIASAT3 legsikeresebb saját gyártású műsorának három évadon keresztül mi menedzseltük a social media stratégiáját. A script alapján dolgoztuk ki a kommunikációs irányokat, tartalomötleteket és vizuális koncepciót.
Feladataink közé tartozott a közösségi média kampánytervezés, közösségmenedzsment és PPC ügynökséggel való együttműködés, valamint a nagyszámú komment és üzenet kezelése.

WMN Show

– közéleti tartalom social media kommunikáció

2024-ben a VIASAT3 elhozta a WMN magazin műsorát a képernyőkre. Feladatunk az volt, hogy a 35–54 közötti női célcsoportot megszólítsuk a közösségi médiában, releváns, figyelemfelkeltő tartalmakkal. A kampány során dedikált social media posztokkal és videókkal értük el a közönséget, kiemelve a műsor társadalmi és közéleti témáit.

Csepel Zrt.

– social media stratégia és influencer együttműködés

2022 és 2024 között a Csepel Zrt. közösségi média menedzsmentje a mi kezünkben volt. Átfogó stratégiát készítettünk, amely megalapozta a folyamatos, márkahű kommunikációt.
Kiemelt eszközeink közé tartozott a vizuális tartalomgyártás, influencer marketing menedzsment és social media kampánykezelés.
Eredményeink: több mint 2,5 millió egyedi felhasználó elérése, a közösségi média pedig a második leghatékonyabb csatornává vált az online értékesítés növelésében. Olyan influencerekkel dolgoztunk együtt, mint Ónodi Eszter vagy a nemakarokbeleszólni oldal alapítója.

Gerbeaud Gasztronómia Kft.

– gasztronómiai brandépítés social mediában

2018 és 2020 között a Gerbeaud Cukrászda, Onyx Étterem és Émile Étterem social media menedzsmentje volt a feladatunk. Átfogó stratégiát készítettünk, és gondoskodtunk a tartalomgyártásról, közösségmenedzsmentről és fizetett kampányok kezeléséről.
Az online aktivitás révén a Gerbeaud erőteljesen belépett a közösségi média térbe, és sikerült új, fiatalabb célközönséget megszólítani.

Budapest Bagel

 – közösségi média stratégia és tartalomgyártás

Két éven keresztül menedzseltük a Budapest Bagel teljes közösségi média jelenlétét. Stratégiánk fókuszában az egyedi brand és a gasztronómiai élmény vizuális kiemelése állt.
A tartalomgyártás, közösségépítés és célzott hirdetések révén sikerült növelni a vendégforgalmat, megerősíteni a törzsvendégkört és új közönséget elérni.

PFR Group

– influencer portfólió social media menedzsment

2024-ben fél éven keresztül támogattuk a PFR Group influencer marketing ügynökséget social media menedzsmenttel. Feladataink közé tartozott az Instagram és LinkedIn stratégia, tartalomgyártás (különösen Reel videók), közösségmenedzsment és kampányoptimalizálás.
Eredmények: 3 hónap alatt több mint 425 ezer új felhasználó elérése organikusan, 78%-os követőszám növekedés és 327%-os engagement emelkedés.

this is Redy

– startup social media menedzsment és kampányok

Két éven át dolgoztunk együtt a this is Redy menstruációs fehérnemű márkával. Startup környezetben rugalmasságot és gyors reakciót igényelt a munka: sokszor 24 órán belül kellett kreatív kampányokat létrehoznunk.
Feladataink közé tartozott a tartalomgyártás, fotózás, videózás, influencer marketing, nyereményjátékok és edukatív kampányok megvalósítása.
Az együttműködés során sikerült jelentősen hozzájárulnunk a Redy gyors növekedéséhez és piaci megerősödéséhez.

DEX Songwriting Expo

– rendezvény digitális marketing és élő közvetítés

2021-ben csatlakoztunk a DEX Dalszerző Expo kampányához. A járványhelyzet miatt az eseményt teljesen újra kellett gondolni: átalakítottuk online formátummá, élő közvetítésekkel és digitális marketinggel.
A közönség számára valós idejű tartalomgyártással, grafikai megoldásokkal, videós anyagokkal és influencer együttműködésekkel tettük lehetővé a kapcsolódást.
Az esemény napján közel 12 órás folyamatos közvetítéssel biztosítottuk az előadók és a résztvevők közötti kapcsolatot.