Konzultáció
– social media tanácsadás marketing vezetőknek
Több mint 10 év szakmai tapasztalattal rendelkezünk a közösségi média világában, ez idő alatt magyar és külföldi cégek számára is sikeresen építettünk kampányokat és stratégiákat. Tudjuk, mi működik a különböző piacokon, és hogyan lehet egy social media jelenlétet valóban üzleti eredményekre váltani.
Kinek szól a konzultáció?
A social media konzultáció elsősorban azoknak a marketing managereknek szól, akik már rendelkeznek saját social media csapattal, de szeretnének egy jól működő, átlátható és eredményorientált rendszert kialakítani. Segítünk abban, hogy a csapatod ne csak tartalmat gyártson, hanem olyan stratégiát kövessen, amely kézzelfogható üzleti értéket teremt.
Mit tartalmaz a social media tanácsadás?
Helyzetelemzés:
átvilágítjuk a jelenlegi stratégiát, csatornákat és eredményeket
Stratégiai javaslatok:
meghatározzuk, hogyan érhetitek el a kitűzött célokat
Folyamatoptimalizálás:
segítünk rendszert vinni a tartalomgyártásba és a kampánykezelésbe
Best practice-ek megosztása:
a több mint 10 éves tapasztalatunkból hozott bevált módszerekkel támogatjuk a csapatodat
Nemzetközi és hazai tapasztalat
Az elmúlt években számos hazai KKV-val és nemzetközi céggel dolgoztunk együtt, így pontosan tudjuk, hogyan kell testre szabni a social media stratégiát a különböző piacokon és iparágakban.
Miért érdemes részt venni egy social media konzultáción?
10+ év tapasztalat a közösségi média menedzsment területén
Hazai és nemzetközi kampányokból származó tudás
Konkrét, azonnal alkalmazható tanácsok a csapatod számára
Rendszer, amely nemcsak működik, hanem eredményeket is hoz
Kiemelt partnerünk
Trafó Kortárs Művészetek Háza
– Konzultáció
2025 tavasza óta dolgozunk együtt a Trafó Kortárs Művészetek Házával, az új vezetőséget támogatva egy átfogó közösségi média stratégia kidolgozásában. Az együttműködés célja egy olyan rendszer kialakítása volt, amely hosszú távon is eredményesen támogatja a Trafó online kommunikációját és közönségépítését.
Tovább olvasok!
Feladataink közé tartozott a tartalmi alappillérek meghatározása, a célcsoportok és buyer personák kidolgozása, a hirdetési stratégia felépítése, valamint a tartalomnaptár elkészítése a 2025-ös őszi évadra.
Emellett kidolgoztuk a márkahang és vizuális irányelvek kereteit, a posztformátumok és tartalomtípusok ajánlásait, a válságkommunikáció alapelveit, valamint a mérőszámok és KPI-ok rendszerét a teljesítmény folyamatos nyomon követéséhez.
Ez a projekt jól példázza, hogyan segítjük konzultációs szolgáltatásunkkal azokat a szervezeteket, amelyek saját social media csapattal rendelkeznek, de szeretnének egy jól működő, adatvezérelt és hosszú távon is skálázható közösségi média stratégiát létrehozni.
Ha szeretnéd, hogy a social media csapatod munkája átláthatóbb, hatékonyabb és eredményesebb legyen, jelentkezz konzultációra – és építsünk együtt egy stratégiát, amely valóban megtérül!
